Ugrás a fő tartalomra

Elment. egy kedves nő

Egy csodálatos nővel hozott össze az élet. Lehettünk volna barátok,de mégsem lettünk.Pedig nála csodálatosabbal ritkán találkozik az ember.Beszélgettünk.Egy alkalommal fevetette jó lenne,ha találkoznánk.Először úgy volt hogy pizzázni megyünk,de később teázás lett belőle.Felmentem hozzá.Egy igazi hatalmas polgári lakás látványa tárult a szemem elé.Már attól megdöbbentem amekkora az előszoba volt.Igazi nagypolgári lakásba csöppentem.Középosztálybeli családból származom láttam igazi nagy lakást,de annak a lakásnak a méretei megdöbbentőek voltak számomra.Hogy szemléltessem mire gondolok.Az előszoba mérete kb az én fél házam belső terülte.
Beljebb lépve két gyerek hancúrozának lehettem fültanúja.Rögtön kikandikáltak ki lehet a jövevény.Kisvártatva egy lufi repült felém.Távolodó nevetések jelezték,hogy felhőtlen a jókedv.Támadásba ledültem.Ezalatt a távolból invitált a hölgy,hogy menjek beljebb.Lufival a kezemben osontam a gyerekek felé.Hirtelen bedobtam a léggöböt nem várva a folytatást.Pedig lett.Lufi és játékzápor zúdult rám nagy nevetések közepette a következő percekben.Édesanyjuk mentett meg a tökéletes betemetődéstől.Gyorsan ráparancsolt a kis pajkos csemetékre a megfelelő hangnemben.Bementünk a nappaliba.Karcsú testén olyan melegítő,ami nekem kb félhavi fizetésem.Fáradt volt,de csodálatosan tiszta tekintetében őszinte érdeklődés látszott irányomban.Teáztunk közben beszélgettünk.Ezalatt ujjabb döbbenet.A nappali kb 100 négyzetméteres,akkora,hogy szinte elveszik benne az ember.A tárgyak a milliő,és bútorok jelezték,hogy felsőbb társadalmi kaszt szegényes kunyhójában vagyok.A tea csodálatos volt.Beszélgettünk.Bár ha zavarban érzem magam,általában félrebeszélek.Akkor is előjött a tudálékoskodó oldalam.A beszélgetés témáját hagyjuk,nem érdekes.Szegény nő teljesen sajnáltam.A férfiakhoz nagy türelem kell.Ettől függetlenül okosan terelte szót.Éjfélig beszélgettünk.Látam rajta,hogy fáradt.Abbahagytuk. Abban állapodtunk meg,hogy bepótoljuk a pizzázást.Feldobódva mentem ki a téli hidegbe.A frisslevegő jót tett.Elgondolkoztam azon hol is tartok és mit is akarok az élettől valójában.
Az élmény maradandó nyomot hagyott bennem.Azok a szemek a csodálatos pillantás.
Most elment,eltünt nem érhető el.Nem láthatom.Bár csak kedves ismerősök voltunk mégis hiányzik.Sosem gondoltam volna ha látok hozzá hasonlót bárhol is,majd éppen ő fog eszembe jutni.És mégis!
Amikor utoljára láttam szomorú volt egy férfi miatt.Beszéltem róla neki,hogy óvakodjon tőle.Nem hallgatott rám.Most menekül előle,mert a féfinak túlságosan nagy a hatalma.
Ki tudja láthatom-e még valaha? Néha ennyi is elég.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?