Ugrás a fő tartalomra

A visszatérő


Elzöző bejegyzésemben írtam,hogy elment egy kedves nő. Milyen meglepő a sors,visszakerült ugyanoda.Most más szerepben,de mint vállakozó van jelen, személyes beszűkült éltemben.Azért említem, hogy beszűkült mert a munkahely,otthon,bolt háromszög a fő mozgásirány,mint áltaban a legtöbb embernél.
Tehát visszakerült a nő törékeny modell alakjával,óriási szívével, szőkésbarna hajával és kedvességével.Boldognak látszott.A látszat mögött rögtön sejteni kezdtem valamit.Akkor vált nyilvánvalóan egyértelművé, hogy nincs teljesen rendben,amikor beszélgetni kezdtünk.Beszélgettünk egymásról, és a Poláris Világ jóskártyáról.Megemlítettem,hogy nekem van.Rövid udvariassági körök után kölcsönkérte.Természetesen nem használta,és nem hozta vissza a kért időpontra.Kiderült gondok vannak a kapcsolatában.Párjának,akit nagyon szeret,az egyik gyereke nem fogadja el őt.Ellenségesen viselkedik vele szemben időnként ocsmány megjegyzéseket engedve ki magából.
Ez hosszútávon rombolólag hat minden kapcsolatra.Látva,hogy igazán baj van vígasztaltam néhány jó szóval.Próbáltam rávenni,hogy beszéljen az apja a gyerekkel,próbáljon meg rá hatni a tiszta emberi értelem nyelvén.Valamennyire sikerült is.Rövidesen kivirulva láttam ismét.Néha néhány jó szó is elég,hogy jó irányba mozduljanak a dolgok.
Nyugalommal vettem tudomásul, az ismét csillogó pillantását.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?