Ugrás a fő tartalomra

A szembesítések..és.....!

Az ember, aki sodródik az életben, akár a falvél, gyakran téved. Félretéve a mindeféle hasonlatot, sok helyzet, és ember is ismétlődik a mindennapi életben.
Aki magányos legtöbbször nem képes, önmagán túl látni.Azaz, nem látja a fától az erdőt.
A tévedéseit, gyakran szembesítés formájában kapja vissza.
Mit értek ezalatt?
Olyan emberek hasonmásai, vagy hozzájuk nagyon hasonlóak bukkanak fel a mindennapjaiban, akikkel valami nem sikerült.
Legtöbbször ezeket a tévedéseket félreértéseket az ember, szeretné helyrehozni ,bocsánatot kérni, vagy valamilyen módon kiengesztelni estleg helyrehozni. Egyszóval tisztázni!
Mostanában egykori mesterem Szentmihályi Endre hasonmása bukkant fel. A hasonmással szintén jóba lettem, mimt egykori mesteremmel. Nem túl régen ,egykori barátnőm Betty hasonmása bukkant fel. Vele lezáratlan befejeztelen kacsolatom ért véget, a régmúltban. Volt egy időszakban, amikor Krisztinák jöttek szembe velem. Kriszta többféle megjelenési formában is szembejött velem.
Azonnal tudtam, hogy azért kapom a hozzá nagyon hasonló, vagy nagyon rá emlékeztető hölgyeket, mert a vele való kapcsolatom tisztázatlan, befejezetlen maradt.
Az emberi ostobaság hatalmas. Igy, sosem tudtam tőle bocsánatot kérni, osobaságom, és önző viselkedésem miatt!
Utólag persze szépen ráeszmél az ember a hibáira, de többnyire akkor már késő.
Volt egy másik eset is régebben. Azaz, több is.
Egy munkatársammal, például akkor találkoztam, amikor egy ezo tanfolyamra készültem. Nem jó emlékeim voltak róla. Ott is azonnal az jutott eszembe, hogy a rá való neheztelést, nem kell tovább cipelnem magammal. Megbékélve váltottunk szót. Megkönnyebbülten mentem el a tanfolyamra.
Az első barátnőm sok évvel késöbb például szembe jött velem. Nem tudtuk így egymást elkerülni. Tisztáztuk, egykori szakításunk valódi okát, és akkori érzéseinket egymás iránt. Megbékélve ment mindenki tovább.
A megbékélve, talán a legfontosabb gondolat.
Ezt a békét nem lehet igazából szavakba önteni.
Amennyiben tehetném sok embernek azt mondanám, találkozz ha teheted ezekkel az emberekkel és tisztázd, ha tudod, amit elrontottál, amíg tudod.Amíg lehet. Még saját magamnak is ezt mondanám.
Az időnk, sajnos véges. Legfőképpen azért!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?