Ugrás a fő tartalomra

Egykori mesterem, Szentmihályi Endre

Emlékezem egykori mesteremre Szentmihályi Endre bácsira. Nem véletlenül írom ,hogy bácsi.
Vannak olyan emberek, akik külső megjelenésüknél fogva ilyenek.
Endre, ilyen volt.Közepes magasságú, kopaszodó szemüveges. Tekintete átható. Ha ránézett az ember látta, hogy értelmes emberrel van dolga.
A megjelenésében volt valami papos.
Később kiderült, édesapja református lelkész volt.
Végzettsége szerint, építésztechnikus volt. Sokáig ,még házat is tervezhetett.
Érdeklődési köre ,széles skálán mozgott. A technikai dolgokon keresztül a művészeteken át a filozófiáig, szinte minden érdekelte. Ha véletlenül le sikerült vele ülni beszélgetni, azt vehetted észre elszaladt az idő. Egyszer ,így jártunk. Felhívott telefonon, hogy találkozzunk. Megtisztelve éreztem magam.Iszogattunk a Venezia Pizzéria (Szentes)kerthelyiségében, és kérdezgetett.
Mit tennék ha ,típusú kérdéseket tett fel nekem.
Segítettem neki a dolgait mérlegelni.(Pedig csillagjegye szerint, mérleg volt.)
Ezt követően ,E.T.I vizsga előkészítőre jelentkezett, majd később természetgyógyász vizsgát tett.  bioenergetikából.
Élete végéig ebből a képesítésből élt, mint természetgyógyász.
Fő működési területei és helyek ahova kötődött.Túrkeve,Szolnok,Nagymágocs, Szentes, Budapest, Kazincbarcika,Budapest,Tápiószentmárton,Dévaványa.
Fő gyógyítási képességei a Pránanadi gyógyítási módszerét megismerve ,kb 1993 tól fejlődtek.Egy szívinfarktus után jutott el ehhez az irányzathoz.Olyannyira sikeresen sajátította el az ott tanultakat,hogy saját magát teljesen tünetmentessé kezelte.A Pránanadiban avató mesteri szintig vitte, egyike volt a keveseknek aki egészen magas fokozatig taníthatott.
Aztán egy idő után bekapcsolt nála, az én tehetségesebb vagyok mint más,és többre is vihettem volna gondolatmenet.
Aprónak tűnő sajtóbotrányt okozva, kilépett a pránanadi köreiből.
Ettől fogva, a saját útját járta.Sikertelen magánéleti kapcsolatok,és sikeres gyógyítások szegélyezték útját.Útja egészen Dévaványáig vitte, ahol 2010-ben meghalt.Most lenne hetven éves.
Szentmihályi Endre 1948-2010
Azóta ismét belépett a földi létbe.Jelenleg kisgyerekként él köztünk tovább.
Aki nem hiszi, járjon utána.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?