Ugrás a fő tartalomra

Tisztulás .....frissített változat

"Visszajár néha a múlt!" Énekelte egykor a Sakk Matt együttesben, Harmath Albert. Milyen igaz! Tavaly óta kapom, a múltam dolgait vissza.Főleg az elrontott le nem zárt emberi kapcsolatokra gondolok itt elsősorban.
Ha a családállítás terápiának vetném alá magam ,valószínűleg több kapott teher derülne ki az ősök terheiről, mint amiről tudomásom van.
Visszatérve a visszatérő dolgokra.
Tavaly egy régi barátom rákérdezett egy ilyen régi elodázott kapcsolatomra.-Mi lett a lánnyal a Körös toroknál?Ezt követően idultunk kocsival Csongrádra a régi laktanyába ,ahol mindketten katonák voltunk, koncertre, úgyhogy adódott a kérdés. (A kérdés arra irányult hogy1987 nyarán egy hetet sátoroztunk ott a haverokkal, és ott találkoztam egy lánnyal.)
Azok kedvéért írom akik nem tudnák mi is az. A szomszéd város ,Csongrád szélén a Tisza és a Körös találkozásánál található egy különleges szabadstrand. Hosszú homokos fövenye ,afféle tengerpart érzést nyújt az odalátogatóknak.
Barátom kérdésére azt válaszoltam, hogy fogalmam sincs. Látta, hogy felkavart a dolog ,így 31 év után is, elnézést kért. Magyarázkodásba kezdtem.Elmondtam neki amit egykor együtt terveztünk el pont akkor, hogy disszidálunk Ausztráliába. Mit mondtam volna a lánynak .....- Helló járjunk együtt ,de holnap lelépek Ausztráliába!
A barátom megértően vette tudomásul a magyarázatomat. folyt.köv.
Tisztulás.2.rész
Nem emlékszel ,hogy hívták - törte meg a csendet ismét Misi. Nem ,fogalmam sincs -válaszoltam.
Hosszú idő telt el. Egyszer ,egy képet küldött nekem. Nézd ,mit találtam, megjegyzéssel.
A képet jómagam készítettem, barátom hagyományos fényképezőével egykor.
A képen négyen voltak. Két lány, és két fiú.
A fiúkat ismertem, a lányoknál nagy homály, emlékezetkiesés.
Hosszú eszmecsere után kiderült, az egykori lány az egyik. Teljesen törölte az agyam. Megemlítettem, hogy még az apjának is bemutatott. Jó viszonyba keveredtünk az öreggel ,egy sör társaságában.
Barátom értetlenkedett, hogy nem emlékezetem,- Pedig te minden ilyesmire szoktál. Igen, szoktam, de erre nem.Pedig működött köztünk a kémia.
Egy kis idő múltán asztrológus barátomat megkerestem evvel a dologgal. Megnyugtatott, hogy az egykori  döntésem törvényszerű volt és nem határozhattam másképp ,mint ahogy. Tehát bármilyen dolog felé irányul az ember, akár jó vagy rossz ,az törvényszerű.
Akkor ,Ausztrália mellett döntöttem mivel ígéretet tettem rá ,még lánnyal való találkozás előtt! Később az meghiúsult, persze a határon,de az egy másik történet.
A véletlen következtében lett folytatás is.
Hiába, kicsi a világ!
A fényképen szereplő két lány neve kiderült. Azóta mindkettő boldog párkapcsolatban él. Megnyugtató értesülés lett ez számomra, mert bántott a lelkiismeret ennek kapcsán. A gyerekkori legjobb barátom ,egy hasonló, de nem ilyen ügy miatt lett öngyilkos.Ebben az esetben nem lett ilyesmi.Ilyesmi jutott eszembe erről.
A történet tanulsága ,bárhogy döntesz azt kell elfogadnod, nem szabad felülbírálni önmagad, bármennyire is átformálódsz az évek során,mert minden törvényszerű.
Kiegészítések, avagy formális.3.rész. A fényképen látható lány, nagyon hasonlít egy másik lányra akivel később próbáltunk, járni, ahol szintén miattam, nem lett semmi a dologból.Térben időben a két lány kb, mintha testvére lett volna egymásnak,akkor ott a távoli múltban,1987-ben.Erre a kísérteties hasonlóságra később döbbentem rá, egy pillanatnyi felismerés során.A másikkal,2011-ben találkoztam. Neki a régi képei alapján állítom,  mintha a húgával próbálkoztam volna ott régen.Egyik kapcsolatból sem lett semmi sem. Törvényszerű. Ha lett volna, akkor nem született volna meg, a számomra legcsodálatosabb ember. A kisfiam ,akivel nagy szeretet fűz minket egymáshoz. Gyakran mondja -Apa,te vagy a legjobb barátom! Ennyi nekem, éppen elég!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?