Ugrás a fő tartalomra

Találkozások ,avagy mélázás egy könyvről...

Az élet minden pillanatában, más és más benyomással szembesít. Rajtunk múlik miképpen szembesülünk ezekkel.
Tudatunk egyfajta szűrőként engedi be a benyomások tömkelegét, amit már képtelenek vagyunk feldolgozni.
A karma különös kegyéből találkoztam egy könyvvel. Ez a könyv sokadjára szembesíti az embert önmagával, és mint ilyen valódi tanítást ad.
A könyv ,a Ne Szenvedj Szeress címet viseli, Werner Ablass tollából származik.
A mű lényege egyszerű, bárki számára emészthető.Emlékeztet valódi ember voltunk lényegére, a Szeretetre!
Sokszor megtört bennem ez az érzés, eddigi életem során. Nem vagyok evvel egyedül.
Most a könyv mondanivalója kapcsán ismét életre kelltette bennem az élniakarást.
Nincs új a nap alatt! 
Csak ismétlés van!
Ismételjétek hát ti is, e sorok olvasói, saját életetek leckéit.Érdemes beszerezni belőle egy példányt! Akit érdekel, most leértékelve hozzájuthat,vagy letöltheti a viláhálóról.
Köszönöm,hogy elovastátok! További boldog életet mindannyiótoknak.
 Üdv: Sanyi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?