Ugrás a fő tartalomra

Elvarratlan szálak.1 rész

Ahogy elérte az ember az ötvenet, egy picit visszatekint a sok sok történésre, ami eddig vele megesett.
A sok jó dolog mellett, legalább annyi nem kellemes élmény,történés ,emberi kapcsolat van a  képzeletbeli mérlegen.
Ahogy középiskolai matek tanárnőnk Bakó tanárnő mondta egykor. Nem minden feladatnak van megoldása. Vagy az a megoldása, hogy nincs megoldása. Érvényes ez a megállapítása az élet elrontott, nem megélt és tisztázatlan dolgaira is.
Sok rossz elhibázott döntés van a hátam mögött.
Nemrég Acces Bars oldáson voltam. Az egyik barátom segítség gyanánt az ősöktől kapott mintákat oldotta rajtam.
 Kiderült, hogy a kapott minták alapján, nem is dönthettem másként, az életem azon pontjain,ahol döntenem kellett. Dr
Ennek ellenére szeretném, ha és amennyiben lehetőségem nyílik rá tisztázni az elvarratlan szálakat, azokkal akikkel lehet, és amíg lehet.
Jelen élet ideje itt a földön véges.
Álljon itt  néhány név akikkel személyes beszélgetésben kellene tisztázni a félreértéseket
Sipos Bence a nagy fiam, jelenleg egyetemista
B...... Erika
Sz. ..... Krisztina
Dr Jelenfy Anna ügyvédnő aki segített a fiam ügyét intézni jogi úton.
Dr Dóczi Margit,aki álló vágott ököllel, hogy kezdjem el újra a középiskolát.
A Pellegrini család, hogy miért ért véget hirtelen a barátságunk.
Szabó László, aki minden áron segíteni akart rajtam.
Páczi Zsigmond 
barátom, aki ötödikes koromban eltűnt az életemből.
Farkas Ferenc gyerekkori barátom, aki elköltözött néhai lakóhelyétől szüleivel.
 Rózsa Attila katona 
társam, aki védelmére kelt és,maradandó sérülést szenvedett, ami után leszerelték.
Gondolom, aki ezt olvasta, annak  úgy hangzik mint valami gyónás a halál előtt.
Nem az.
.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?