Ugrás a fő tartalomra

Sajnos igaz a 150 fok!

 Igaza van Kaló Jenőnek a 150 fokos szögben álló aszcendens ,és bolygókapcsolatok esetében. 

Velem többször is megtörtént,hogy nyolcas házas kapcsolatba léptem bele. Majdnem belepusztultam! Több évi depresszió lett az utolsó vége. 

Hiába jó egy párkapcsolat,ha az alapvető emberi értékrend teljesen más. Hiába a testi szerelem, ha az életfelfogás,és az emberi fejlettségi szint különböző.

A második esetben már alapvetően óvatos voltam,így igazából még el sem kezdődött,már véget is ért.

Mindkét esetben olyat társakat kaptam,akik jóval előrébb tartottak az a saját fejlődésük én,mint jómagam. Egy nő nem fog várni egy férfira,ez hamar kiderült mindkét esetben. 

Egy bizonyos élettapsztalat után, már mindenki kész embert akár maga mellé. Sajnos az ember,úgymond sosincs kész. Vagy hozzáidomul a partneréhez,vagy egyedül marad.

Egyedül maradtam. Senki sem látta meg bennem azt a hosszútávú lehetőséget,ami minden ember sajátja, ha szeretik és elfogadják.Most így kicsit idősebben, kiderült,hogy rendelkezem ezekkel a tulajdonságokkal. Az élet viszont nem vár! Halad minden a maga kerékvágásában tovább,ahogy az természetes.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?