Ugrás a fő tartalomra

Minden változik van ami alig....

 Van ,ami alig. Például a ragaszkodásaink,saját megrögzött gondolatainkhoz. Van aki ezt egónak hívja.

A megrögzöttség,egy öntudatlan ragaszkodás. Mivel nem tudatos,így egyfajta mély lenyomat.

Folytatva ezt gondolatfűzést. Az embereken is ez a ragaszkodás látszik öntudatlanul. Tehát mindenki viszi magával azt az energetikai aura minőséget,amit szép lassan felépít magának öntudatlanul. Hát ezért van az,hogy az egyik ember mellett jól éri magát az ember,a másikat pedig kerüli.E sorok írója különösen érzékeny erre. Például. Energianőségek érzékelése. Egykori munkatársak sírjánál,kérdezi a barátom,hogy mit érzek. Azt

 válaszoltam neki, hogy sok fájdalom van a sírnál,sokan sajnálják őt. Honnan tudod- kérdezi a barátom? Ezt érzem. Valóban így van!

Másik alkalommal a Margit szigeten,bementünk a Szent Mihály kápolnában. Ott Marcsi barátnőmmel,akivel haverok vagyunk, rendkívül mély áhitatot tapasztaltunk. Olyan mély volt a csend,hogy a szentség szinte tapintható volt. Marcsi meg is kérdezte,hogy érzem e. Természetesen,azt nem lehetett,nem érezni! Egy pap imádkozott az oltár körül. Váratlanul szinte észrevétlenül,ott termett mellettünk,amíg az előtérben bámészkodtunk. Megkérdezte ,mi járatban vagyunk. Elmeséltük neki,hogy terepszemlén vagyunk a zarándokutunk előtt. Megáldotta az utunkat,ami később emlékezetessé vált. Az áldása valóban működött.

Még nagyon régen jártam Radics Béla híres gitáros sírjánál. Előtte voltam a Vőlegény utcai lakásánál is. Aki látta,hogy járkálok erdélyi rokonnak gondolhatott.

Odaérve a temetőbe gyalog ,a temető őr hamar eligazított. Rokonnak vélt, azért adta meg merre találom Béla sírját. Megyek a megadott parcella felé,különös érzésem támadt. Ott van a sír-gondoltam! Valóban ott volt! Különleges kisugárzása volt,és van is! Valóban nem akárki lehetett Béla,mint ahogy Ómolnár Miklós könyve is leírta.

Egy másik esetbenl,Mátraverebélyen jártam természetesen a Mária kegyhely templomában. Beértem, és éreztem a sűrű energiateret ,amivel a templom rendelkezik. Nem véletlenül népszerű a hely,mesés energia amit áraszt magából.

A Taron lévő sztúpáról, majd talán máskor folytatom. Annyit mindenesetre dióhéjbanban,hogy maga a sztúpa a benne lévő imamalommal és ereklyékkel a legerősebb hely az egész helyen. Ezt bárki érezheti, még az is aki sosem tapasztalt semmi ilyesmit.

Még egy emlékezetes hely. Salgótarjánban jártam a Karancs hegyen. A hely, maga egy csoda! Felfelé a kiránduló ösvényen, energetikai stációk vannak. Másképpen nem bírom leírni. Egy kiránduló csoporttal voltam elöször. Csoportosan még intenzívebb élmény ezt megtapasztalni. Fent a csúcson ,egy apró Mária kápolna van csodásan vegyes kisugárzással. Egyszerre szent,és egyszerre démoni a hely. A szentség ereje, valamivel erősebb,mit a másik oldalé. Érdekes megtapasztalni


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?