Ugrás a fő tartalomra

Partner sémák ismétlődő minták.....

Az ember a saját létezésében figyeli az ismétlődő mintákat.Ez a karma kereke. Ismétlődő minták helyzetek, gondolatok és érzelmek.Minél több ilyen ismétlődést vesz észre,annál inkább mérséklődik a hatásuk.A magyar népmesék is ilyen mintákat írnak le,főleg a férfiak számára.

A legtöbb mese végén a hős elnyeri a fele királyságot,azaz saját maga fölé emelkedik,vagy ha úgy tetszik megvilágosodik. Nem utolsó sorban elnyeri a királylány kezét,aki a valódi női megfelelője,avagy modern megfogalmazásban ikerlángját.Ezzel az ikerlánggal lesz teljes a földi, emberi létezése. Azaz, és ebből következően megkapja a legetőséget a végső eloldódásra ebből a földi létből.

Tehát ha úgy teszik egy minta,vagy egy példa történet ,minden egyes mese,hogyan is lehet a felsőbb világokba távozni. 

A mesék átadása régen a tűz mellett történt.

A tűz volt az a közvetítő közeg,ami bevéste a történet az akkori tanítványnak,a földön ülve,az érzelmekre hatva a csillagos ég alatt.

Jelenleg az mostani utam a végéhez közeledik. Az összes magánéleti játszmám felismerésre került.

Személyemben egy borderline ember találkozott nárcisztikus partnerekkel.

A borderline jegyek mellé még jött egy kisebb ahdh ,és apróbb mozgáskordinációs gondok.

Egy alkalommal amikor hosszú ideje éltem egyedül,az utcán megállított egy bombázó. Esti iskolában volt osztálytársam. Hosszan ecsetelte,hogy mennyire rosszul teszem,hogy egyedül élek. Kilenc évet éltem egyedül.Mennyire megszokom  majd a magányt.Meglepő volt a jószándékú kioktatása. Másik alkalommal egy munkatársnőm állt elém,és tőle kaptam kioktatást,hogy szedjem össze magam,és keressek valakit magamnak.

Minél lejjebb süllyedtem a mély depresszióban,annál inkább ki akartak belőle rángatni. Egyik alkalommal amikor a fiamnak vittem ajándékot,leszállok egy vonatállomáson,már vittek is volna.( hogy hova fogalmam sincs,de sejtem!) Mosolyogtam,ez nálam nem így működik,de azért jól esett.

Olyan mélyen voltam akkor,hogy bármely pszichológus,ingyen elválalt volna,tanulmány céljából.Jó néhány évnek el kellett telnie,még, hogy összekapjam magam.

A nárcisztikus eldobástól szenvedtem.Ahogy most is.

Szépen épül le a testem,pedig úgy nézek mint ha testépítéssel foglalkoztam volna valamikor.Az erő szépen belül fogy el. Csinálod a napod,de már nem érdekel.

Alig várod, hogy este legyen és ágyba kerülhess. A barátaid le se tojnak. A családodat nem érdekled.A munkahelyen csak egy fogaskerék vagy,aki teszi a dolgát.Akit visszahoztál az életbe,más gyógyítóhoz fordul.Szép lassan,mindenhol felesleges leszel.

Ettől függetlenül mennek a dolgok látszólag,de valahol győzött a sárkány. A közömbösség sárkánya,ami része az halálnak. Mert a közönség,része a halálnak,mondja Urgyen,a bön mester.Igaza van!Az ember szépen belenyugszik,hogy mérhetetlenül egyedül van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?