Ugrás a fő tartalomra

Náthás szezon

Így tél vége felé,ismét náthás szezon van.Többszörösen is kísért a múlt.A gyógyítói tevékenység mint a búvópatak,többféleképpen is a felszínre tör a kis privát éltemben.
A héten mestertársam jött el hozzám rakjam helyre a gerincét.Néhány szó után katonai vezényszóval-Harchoz!-aki volt katona tudja mit jelent ez, a földre parancsoltam.Pár perc elteltével már majdnem helyreraktam a gerincét,amikor is éreztem sok lesz neki az energia.Meglepődött mennyire széthúztam a csigolyáit.Közöltem vele hogy már majdnem kész volt,de pihenjünk egy kicsit.Főleg rá gondoltam.:)Mondta,nekem mivel látó a haver, hogy két ponton még egy kicsit el van csúszva még két csigolyálya.Mire előhozakodtam avval,hogy éreztem hogy sok lesz neki az egész.-Rögtön befejezem ,- csak szusszanjunk egy keveset feleltem.Kellemesen elbeszélgettünk a (szakmáról).Közben mint ahogy szokott telefonon hívták,többen is.Valamiért hirtelen fontos lesz,amikor eljön egy kicsit látogatóba.Pár perc múltán gyorsan helyraktam még az apró csigolyacsúszásokat.Feltöltődve, örömmel szaladt tovább,vacsorát vásárolni és utána haza a családjához.
A második eset egy kemény munkanap után történt.
Hazafele egy rég nem látott mestertársammal Erzsikével hozott össze sors.Erzsi mama afféle mindenki anyukája,még régebben látva óriáscsecsemő szerű viselkedésemet,már megismerkedésünkkor 1999-ben a pátyolgatásomra sietett.Endre bácsi(1946-2010) mestertanfolyamán egy közeli kastély vadászházában lettünk jóbarátok.
Erzsikével találkozva ,mindig érdekes benyomások érnek.A régi idők óta rettenetesen lefogyott,de szemeiben még azóta is ott van a mindenki iránti szeretet.Látta rajtam,most is gáz van.Addig addig beszélgettünk, hogy minden problémámról elfeldkeztem.Rájöttem hol vagyok én hozzá képest, az apró kis gondjaimmal,mikor elé sokkal nagyobb hegyeket gördített az élet.Kérésemre belenézett a lehetséges jövőképembe.Megmondta,hogy mire számíthatok.Meglepődve vettem tudomásul,a közléseit.Elbúcsúztunk.Siettem a vasútállomás
melletti kispostára csekket befizetni.Mire kijöttem, már messzire járt.Próbáltam utolérni sietve tekertem utána,de már messzire járt.Menetközben eszembe jutott,hogy gyógyítani megy.Ráhagytam, és elkanyarodtam az ellenkező irányba, az otthonom felé.
A harmadik eset,vagy inkább esetek a náthával kapcsolatosak.
Itt jöttek elő a fitoterápiai tanulmányok.Majdnem mindig van nálam citrom illóolaj.Látva a körülöttem lévők szenvedéseit az inhalálást kezdeményezem a náthától szenvedőknél.
Lecsavarva az illóolaj kupakját(kizárólagosan Aromax gyártmány,mert tiszta jó minőségű illóolaj)
a férfiak a jobb orrlyukkal hármat szippantanak az illóolaj illatából,ezalatt a bal orrlyukat befogva tartják,azután fordítva.A hölgyek pedig pont ellentétesen kezdik az inhalálást,ők bal orrlyukkal kezdik és jobbal folytatják.
A szenvedő ismerősök azonnali könnyebülésről számoltak be.
Előkerestem egykori 2003-as jegyzeteimet a témában,és úgy gondoltam,akik veszik a fáradságot,hogy szösszeneteimet elolvassák itt a citrom illóolaj egykori leírását leközlöm.Az illendőség úgy kívánja,hogy a forrást is megnevezzem.Az egykori adatközlő Bálint János gyógynövényes mester.

Citrom illóolaj

A cirtusfélék éltető hatásúak,immunstimulánsok,kíváló vírus és baktériumölők.

Alkalmazása:külsőleg,kockacukorra néhány csepp
párologtatóba egy kevés vízhez néhány cseppet adunk

Hatásai:
- Mellékvesékre hat,jókedvre derít
- Tanulási problémákra hat
- Emésztési problémákra
- Lázlehúzó,hőháztartás szabályozó
- Búskomorság ellen (köldökcsakrára hat)
- Frissítő hatású
- Enyhe hashajtó
- Hányás utáni állapotokra
- Vértisztító (mandarin a legerősebb,mint gyümölcs)
- Vesetisztító
- Altesti fertőzésekre
- Serkenti az epeműködést
- Toxikus anyagokat közömbösíti
- Élénkít ( lesz kedvem dolgozni):)
- Agyvelőből is kiűzi a baktériumokat pl. vírusos agyvelőgyulladás esetén gyorsul a gyógyulás
- A kullancsproblémát 5 perc alatt megszünteti
- Odafigyelési problémákra
- Javítja a látást a solarplexust nyitja
-Aranytartalamú gyógynövény,az erőközponti csakra blokkjait nyitja
- párologtatva kiváló rovarűző....szabadban alkalmazva szúnyogok kullancsok ellen is kiválóan alkalmas

Érzelmi hatások
-Segít a megbékélésben és a konliktuskerülésben...

Az illóolaj auraszínei
a növényeknek öt rétegű aurájuk van,szemben az embernek pedig hétrétegű
a növények fényei a kémai hatóanyagok mellett az emberi aura fényhiányait pótolják

-lila
-kék
-ezüst
-arany
-mogyoróbarna

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?