Ugrás a fő tartalomra

Velvet Revolver - She Builds Quick Machines 1/12/12

A mai nap meglepetése.Annyira szeretem, ezt a fajta zenét,és főleg Slash gitárjátékát.Ez a csapat annyira jó együtt,hogy alig várom az újabb,működésüket.

Nagyon boldoggá tett ez video, erről a fellépésről.Annyira vártam ezt,hogy újra együtt játszanak a fiúk!Szuper boldog lettem ettől.Hurrrrááááááá.....!Végre, igazi jó zene.......!Ha bárki kivülálló belegondol a volt Guns and Rosest látjuk a szinpadon.Persze, az énekes és ritmusgitáros más,.....de az igényesség a régi.A klubkoncert egész friss.2012.01.12.dátummal jelölt.Ezért is hír ez,mivel a zenekar az előző énekes Scott. W. távozása óta(2008) nem lépett közönség elé.Remélhetőleg ez a fickó, aki külsőleg és énekhangban is hasonmása elődjének, sikerrel illeszkedik majd be a csapatba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?