Ugrás a fő tartalomra

Én a gyógyító.....

Kedves Érdeklődök!

Gondoltam megszüntetem a bejegyzést.
Azután mégis azt jutott eszembe, néhány keresetlen szót írok.
Aki akarta elolvashatta eddig,ami itt le volt írva.

Felesleges a szócséplés.

Minden ami eddig történt ELMÚLT,nem érdemes róla szót ejteni.

Aktív gyógyítói tevékenységet 2005.Szeptember.1.óta szüneteltetem.
Azóta is segítek akin lehet, amikor tudok,és ahogy időm engedi.

Egyszer egy mesterem azt mondta.hogy egy gyógyítónak magát kell először meggyógyítania.
Nekem nem sikerült.Magamat kell először meggyógyítanom,azután jöhet a többi.

A segítő tevékenységem,most 2012.márciusában újra indult.A jelek szerint, a gyógyulás útjára léptem.

Tisztelettel és szeretettel

Sipi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?