Ugrás a fő tartalomra

Kijózanodás


Tegnap sikerült kijózanodnom.Nem mintha részeg lettem volna,hanem egy illúzióm foszlott szerte. Naivság azt hinni,hogy mindent tisztán lát az ember.Az évek számának növekedésével egyre őszintébben kell élni az embernek önmagával,ha minden este békében akar lefeküdni.
Rózsaszín illúzióm foszlott szét,hosszú idő után ismét szerelmes lettem. A nyáron egy hosszú zarándoklaton vettem részt(Via Margaritarum) azért,hogy szerető lélekrészem ismét a részem legyen.
Alig,hogy véget ért a zarándoklat, és eltelt utána két hét, valami feléledt bennem.Egy csodálatos lánnyal futottam össze a főiskolán.A tavasszal már egy alkalommal találkoztunk, és akkor is le voltam nyűgözve tőle.Az idő elteltével kiderült, kölcsönösen várjuk a hétvégéken való találkozást.
Sokszor már a tudat is elég,hogy egy másik embernek jó a közelséged,és elfogad olyannak amilyen vagy.
Gondolom így lehetett vele ő is.
Kiderült ahogy néha sikerült beszélgetni,hogy van barátja(de nem komoly?),mégis jól esett neki a szeretetteljes érdeklődésem felé.
Közeledett a karácsony.Küldtem neki egy üdvözlőlapot, benne egy kis étkezési jeggyel,gondolva arra,hogy nincsenek valami jól eleresztve anyagilag, és jól jöhet a gyerekeinek egy pici plusz.
Eltűnt az ünnepekre a netes közösségi oldalról, amin mindketten fent vagyunk.Úgy gondoltam nincs vele valami rendben.Jól gondoltam.Kiderült,hogy óriási botrány volt az utalványokból, a párja, aki valahogy hirtelen nagy fontosságot kapott, dühöngött rajta (eddig csak egy nem komoly kapcsolat volt,és véletlenül sem volt megemlítve,ahogy én emlékszem).Szerintem el kellett volna költeni,de ez az én személyes álláspontom.Így most vissza akarja adni, nehogy további baj legyen belőle.Sajnálom, jót akartam félreértették!Nyilvánvalóan a beszélgetéseink során értettünk valamit félre egymással kapcsolatban.
Most várom,hogy összefussunk, és egy beígért tea mellett tisztázzuk a félreértést.
Sajnálom, mert a részemről nem volt az.Tiszta érzelmekkel közelítettem egy csodálatos nő felé,aki elfogadta azt!A tea így utólag megemlítve elmaradt.Természetesen, így nem tisztáztunk semmit sem.
Most jelen pillanatban,úgy néz ki,hogy folytatom tovább bolyongásomat az élet útján,várva arra,hogy igazán szerethessek,és igazán szeressenek.
Azóta volt egy másik hasonló eset.Az is hasonlóan nyitott,és megválaszolatlan kérdésekkel végződött.Sajnos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?