Ugrás a fő tartalomra

Álmodtam

Volt kedvesemmel voltunk valamilyen épületben.Valamilyen tanfolyam,vagy képzés féle volt.Érezhetően, és láthatóan kerültük egymást.Ettől függetlenül a szívélyes hangnem fennmaradt.
Kedves mosolyváltásnál viszont nem futotta többre.Egyik alkalommal egy közös helyiségben rajzolgatni kezdett valamit csak úgy önkéntelenül.Megdöbbenve néztem mit rajzol.Néhány szót váltottunk,és odadobtam a spirálfüzetemet az övére. A két rajz pontosan megegyezett. Egy nappal előtte rajzoltam a füzetembe. Mosolyogtunk. Felébredve eszembe jutott,hogy a tibeti álomjóga módszerében használnak hasonló jelet,mint amit mi ketten az álmomban megegyezően lerajzoltunk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?