Ugrás a fő tartalomra

Régebbi események

2003 október
mestertalálkozó ...sok hazugságra fény derül....néhányan nagy szeretettel vannak irántam ismeretlenül ez barátnőmnél kiveri a biztosítékot.....megtudom hogy a bioritmusom néhány hét múlva hármas csúcsot ér el
megszakítom mesteremmel a kapcsolatot
hogy más mesterasszonynál kezdjem meg tanulmányaimat
november ..... a mesterasszony tanítványául fogad.... a hármas csúcs napon beavatásban részesít
december utaztatói tanfolyam....... lélegzetem is eláll,egy csodálatos jelenség tanít csupa erő düh dac és akarat.....de sajnos kapcsolatban vagyok
néhány héttel később barátnőm közli terhes,és abortuszra megy.....kész vagyok,mondom vállalom a gyereket,ő nem.....
karácsonyra kibékülünk,de már semmi sem a régi,nem merek még hozzá érni sem
heves szóváltásba keveredünk a túlzott szeretetem miatt leordít,érzem titkolózik,nem őszinte....
2004 tavaszán elmegy,aztán ismét visszajön
szeretem, de tudom,hogy nem marad mellettem,ő szeret,de mást akar,PÉNZ ÉS JÓLÉTET nem engem .....(később egy általa nem ideálisnak tartott pasival jön össze,mert annak van pénze,persze megüzeni burkoltan,mintha engem annyira érdekelne,de akkor már rég tudok róla)
elküldöm,nem megy....
a nyár közepén szerzek neki háromszázezret,peres ügyei intézésére
nem meri elvinni.....annyira azért nem akar átverni,mert tudja sohasem adná vissza a pénzt
2004.augusztus.9.Tar.Mátraverebély.Salgótarján hármas kirándulással búcsúzik végleg
2005 februárjában térek magamhoz...közben a nálam maradt pénzből befejeztem a fürdőszobát
2005 szeptember ismét elkezdem az esti középiskolát.Apám ezalatt súlyos beteg.2005 december sikeres első vizsgák,visszafizetem a háromszázezres adósságom utolsó részletét is......az első igazi nyomorult karácsony jön,egyedül vagyok......és akarva akaratlanul sírok.....bármi megy tévében kész vagyok tőle.Barátom eljön hozzám a két ünnep között,és szép finoman a maga módján lehord a sárga földig,hogy szedjem össze magam.Amikor elmegy, újra jobb passzba kerülök, ismét van erőm küzdeni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?