Ugrás a fő tartalomra

Apám álma

Pont úgy jártam mint Ali a mai Ezel epizódban.
Pontosabban nagyon hasonlóan jártam.

http://www.rtlklub.hu/most/23737_ezel_-_bosszu_mindhalalig_2_evad_42_resz_-_ramiz_emberei_elk
ha meg akarod nézni. regisztrálni kell!

Ali Kirgíz rohant haza 1997 ben szülőfalujában,hogy szeretett édesapját láthassa.Az egykori hajóskapitány az emeleten volt.Ali büszkén rontott a szülői házba mondván elért valamit.Nem felejtette el,hogy kamaszkori balhéja nyomán édesapja az ő(Ali) bűnét magára vállalta.Apja hosszú éveket volt börtönben mire kiengedték.Ali éppen előtte rabolt ki egy szállodát barátja segítségével,így vagyonos emberként tért haza.Apja egykor,mikor a véletlen haláleset megtörtént Ali felelőtlen lövöldözése nyomán,megígértette fiával,hogy rendes ember lesz és majd viszi valamire.Ali boldogan rohant az emeletre édesapjához,hogy láthassa.A kapitány az ágyban feküdt.Ali a rá jellemző heves természettel rázni kezdte apját.Mögötte az ajtóban megjelent az édesanyja és a bátyja.Elmondták,hogy odabent a börtönben édesapját összeverték,és leépülve némán üres tekintettel szabadult.Ali nem hitte el.Rázta apját örömében,és azt hajtogatta,hogy vitte valamire.Az apja nagy nehézség árán két szót préselt ki az ajkai között-Ne bánts!Döbbenten nézték a megtört embert,mindhárman.Ali sírva rohant le a lépcsőn,majd ki a házból.Teljesült az álma,de hiába.
Mélységesen együtt éreztem vele,mert én is szinte majdnem így jártam-Legalább is az érzés, amit akkor éreztem nagyon hasonlított ahhoz, amit a fimlben láttam.
Mire apám álma megvalósult,addigra már nem volt az aki régen.
Emlékszem ott volt velem egy relámszatyorban az érettségi, ami a nagy álma volt velem
kapcsolatban.De akkor már az álom felesleges volt.Apám szellemileg leépült állapotban feküdt a férfi elmeosztályon.Üvegesen rám nézett.Rájöttem felesleges megmutatni az áhított bizonyítványt.Az álom túlhaladottá vált.
Apám pap szeretett volna lenni,és beteljesítve az álmát én lettem vallásbölcsész.Apám álma túlteljesült,csak éppen nincs már velem,hogy örülhetne neki.Legszebb álmaiban sem gondolta volna,hogy főiskolát végzek el,és egyszer lediplomázom.
Mindennek rendelt ideje van.Van hogy az álmok valóra vállnak,csak már túl későn,és olyankor már szinte senki nem örül neki.
Aztán újabb álmok jönnek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?