Ugrás a fő tartalomra

Lezajlott a karácsony

Szép csendben, békében telt az ünnep.
Bementünk anyámért az unokaöcsémmel, a helybeli idősek otthonába.
Anyám meglepődve mintha nem is várt volna minket vette tudomásul,hogy haza kell jönnie az otthonába.
Otthon minden rendben volt.Unokaöcsémnek póker készletet vettem, hogy kivergődjön a számítógép mögül, ha már játszani szeret.Nővérem Tefal wok serpenyő felét kapta tőlem( a másik felét ő vette:) ). Anyám a megszokott ruhaneműket kapta tőlünk.
Mindenki örült, annak amit kapott.
Lementünk a nappaliba vacsorázni.A szokásos rántott hal,krumplisalátával fehérborral.Utána beszélgettünk.Megemlítettem,hogy egy valakinek nem terítettünk meg,Apámnak.Ő bár két éve nincs velünk,azért hiányzott az asztaltól.
Nővérem csomagolt a karácsonyi mézes süteményből és halból,ami természetesen ott maradt.Ahogy hazaértem telefonált,hogy mindig rohanok és otthagyom a dolgaimat.
Ez sem változott.Minden a régi.Szaladok is tovább.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?