Ugrás a fő tartalomra

A spirituális tanítókról

Szinte mind a pénzedet lesi,és várja mikor kérheti el nyíltan, vagy burkoltan.
Tanítani, a szó régi értelmében. egyik sem akar.
Mit értek ez alatt?
Azt értem alatta,hogy addig tanít, amíg valóban el nem sajátítottad a tant,vagy módszert,ami majd hasznodra válik.
Mi a jelent,hogy hasznodra vált?
Egyszerűen azt hogy hétköznapokban is tudsz normálisabban létezni,mint annak előtte.Tehát nem zavarodottabb, hanem hétköznapibb leszel tőle, a szó földi, és valódi értelmében.


Közjáték,nem tartozik szorosan a tárgyhoz,de mégis kiegészíti azt.
(Volt egy Zen mesterem,legalább akkora (EGÓ TÉVKÉPZET),mint én,megjegyezte,hogy egy régi korban már régen megöltem volna,mondtam neki,-Azt biztosra veheted!Gondoltam magamban, ennek negyedéért,meghaltál volna(abban az inkarnációban, amire gondoltam, amiről tudomásom van,és ahol a Zen kiteljesedett),amit itt előadtál.És mégis,ő merte megmondani az igazságot!Később rájöttem, egyedül Ő nem hazudott.Utálta szinte mindenki,de ki szereti az Igazságot.Valljuk be becsületesen, SENKI sem!Ez a mester, maga az Igazság,még ma is és most is.Azért MESTER,mert az igazságot tanítja,ami nem ellentétes önmagával! )Ha bárki jelzi,nevesítem az illetőt.Nem kenyerem ...a dolgok elhallgatása.

Sok szellemi gyakorlón, és mesteren,nem ezt látom.Még szélsőségesebben kezd el viselkedni,miután elsajátított, megkapott, vagy élt valamivel.Felnagyítódnak addig a szőnyeg alá söpört,nem tisztázott gondjai.Hatalmat,pénzt vagy szexet(férfi mester női tanítványtól) akar,ha meg nem,akkor ellopja tapasztalataidat, és sajátjaként adja elő.Sajnos ezt láttam, és hallottam.
Az ilyenek elvárják,hogy félistenként tiszteld őket,miközben kilóg a lóláb.Ha észreveszik,hogy szorul kapca,akkor trükkökhöz folyamodnak,vagy mély hallgatással,dezinformációval,igyekeznek menteni a menthetőt,hogy véletlenül se derüljön ki semmi sem.Vagy egyszerűen, csak hazudoznak.
Egyszer, egy páciensem kérdezte, kit ajánlok neki,mert el szeretné sajátítani azt a módszert,amivel kezeltem.Azt válaszoltam,hogy jósszívvel, egy mestert sem tudok figyelmébe ajánlani,pedig a fővárosról volt szó.Hozzátettem, kevés embert ismerek.
Ezt néhány keresetlen gondolatot összefoglalva,JÓL nézd meg ki tanít,és azt is mivé leszel általa,amit tanított.Jól nézd meg a Mestert,mert vele vállalsz,közös utat, az illuzórikus létezésben.Gondolom neked sem mindegy,hogy harmónia, vagy zűrzavar lesz e az élted.Gondold meg jól, mielőtt spirituális mestert keresel,és figyeld meg ŐT jól,mikor ott vagy közelében.
Sokszor ezek a tanok,amit ilyen tanítóktól,mesterektől tanulsz felerősítik gondjaidat,és szembesítenek vele.
Nem a tanok tehetnek róla.Nem mindegy,hogy ki vezet végig önmagad mocsarán,lelked ingoványán.Csak, olyan személy képes rá aki,már ezeken túl van,és valóban segíteni akar, és képes neked.Még egy fontos dolog.Ez a dolog a mester személyes jelenléte.Sokszor segíthet,ha legalább időközönként találkoztok.Ha csak messziről látod, vagy halassz róla az keveset ér.A vezető személyes jelenléte, sok nehézségen átsegíthet.
Nagy spirituális tanítók hivatalosak is buktak meg,széles közönség előtt.Egy neves Rinpocse rossz körülményeinek,félrefordításának szem és fültanúja voltam.A nagy láma igazi szellemi géniusz volt.A fordítás, amiben minket nyugatiakat tanítani próbált siralmas.Csalódottan távoztam az ingyenes előadásáról,érezvén,hogy a felét sem fordították le, amit közölni kívánt.Gondolom karma.Mégpedig az ott jelenlevők közös karmája lehetett az ok,hogy nem hallhattuk,amit átadni szeretett volna.
Ellenben kis iskolai ebédlőben tartott előadás keretében (egy visszavonult spirituális tanítótól),ahol mindösszesen 300 ft volt a belépő, iszonyú nagy tanításokat kaptam.A tanító vaskos vasi tájszólásán keresztül is átjött, amit mondani akart.A belépőt a tanítványai szedték ,hogy visszajöjjön valami a bérleti díjból.Iszonyúan egyszerűen,mégis lényegre törően beszélt megadva minden hallgatónak, ami neki jár.
Összegezve,van ilyen és olyan tanító is.A választás, rajtad múlik.A döntés a tiéd.Járj nyitott szemmel,és nyitott szívvel.Figyeld, ki szembesít a kendőzetlen valósággal.Ő lesz a te embered!

Békesség Mindenkinek
Váljék Jobbulásotokra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?