Ugrás a fő tartalomra

Drága,drága,drága...!

Drága Édes Örvény!

Nagyon szépen kérlek,ne csináld ezt,mert megesz a .........!
Hidd el, nagyon bánok mindent,és nagy nagy szeretettel gondolok rád.
Rájöttem ,hogy nagyot hibáztam.Rájöttem, sokban nagyon rokonlelkek vagyunk.
Sajnos saját magamnak is,nagyon nagy türelem kell, még magamhoz is.
Bocsáss meg, ha megbántottalak.Nagyon szeretnélek egyszer úgy igazán megölelni,úgy igazán szívből, mint akkor a Duna parton.
Kedvem volna jól kibőgni magam,hogy elszalasztottam a lehetőséget,hogy valóban igazán egymáséi legyünk.Sajnos, akkor annyit kellene sírnom,hogy Noénak új bárkát kellene építeni,a könny özönvíz miatt.Így hát nem merek.

El nem múló szerelemmel, szeretettel.

Sanyi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?