Ugrás a fő tartalomra

Végre leadtam

Végre leadtam a szakdolgozatomat.Aláírattam a könyvtárban a konzulens tanárrommal a konzultációs lapot, és megbeszéltük a védés részleteit.Kiderült, a védés előtt meg kell írnom a diplomamunka javított változatát,annak függvényében, mely tanár előtt kell megvédenem.Rögtön ezt követően, a titkárnéni Erzsike,felhívta a figyelmemet az Msc kurzusra,és az áthallgatásra a társult Kodolányi Főiskolára.Volt még időm a vonat indulásig.Kellemes sétát tettem környéken.Minden megváltozott.A főiskola, és kedvenc Lidl áruház is.Örömmel sétáltam a Napfény utcán valamiféle emelkedett örömteli állapotban ugyanakkor nyugalomban.A magány sokszor hoz ilyen kellemes mentális állapotot is, annak hátrányai ellenére is.Mindent valamiféle csodálatos örömteli szemüvegen keresztül tapasztaltam.A József Attila lakótelep tiszta volt.A régi romos moziépületet elkezdték felújítani.Virágok szinte minden lehetséges helyen.Viszonylagos tisztaság és rendezettség mindenfelé.Valami történt.Bennem is.Vagy, csak a világ lett más, ki tudja?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?