Ugrás a fő tartalomra

Kedves Fiam! 101. el nem küldött levél

Kedves Fiam!

Ott távolban élsz,messze tőlem,a Tűztorony városában, és itt lent a Pálma városában valék.A sors akarta így vagy édesanyád,ennyi idő elteltével felesleges firtatni.
Nagyon hiányzol szerelmetes fiam.Remélem a magad korabeli leányzók szívélyes társas már korodnál fogva is keresed.Unoka dolgával még most nem hozakodnék elő,de ígérem úgy,hat év múlva megteszem.
Remélem jól vagy,és jól megy a sorod.Tudnod kell hogy mindig szerettem volna igazán az édesapád lenni,de valahogy ezt mások sosem hagyták úgy, ahogy ezt én szívem szerint szerettem volna.
Tudd meg fiam nagyon szeretlek hiszen a véremből való vagy,bármit is hiszel vagy gondolsz magaról,nem is lesz ez másképp, amíg e világon tart vala az Magasságos Úristen.Mert tudd meg neki ki az előbb említék vala,nagy tervei voltak és vannak is velem.Hiába hadakoztam sokszor e titkos, és nemes szándékú tervek ellen, addig pofozott a sors által,amíg azt nem kezdtem el tenni,amit velem szándékozott véghez vinni.Így magam szándékát és azt hogy valóban normális és hétköznapi életet élhessek,nem engedte meg számomra.Hidd el szerettem volna,de lelkembe nyugtalanság költözött, amikor ilyen gondolatokat vettem a fejembe.
Remélem mihamarabb megtalálod, azt a vörös hajú szép szerelmetes kisleányt, akit álmodtam neked.Mindazon oknál fogva,hogy lelked nyugovást találjon a szerelem mindent feledtető tengerében.Nagy a te lelked igénye erre,mert szeretetből(és szerelemből is) sohasem elég.Bizton állíthatom,bánt a lelkiismeret érte,hogy apaként nem szerethettelek közvetlen közelről,minden nap ahogy azt apához illik.Röviden ennyit szerettem volna.Minden jót fiam.Apai áldásom kísérjen utadon,legyél szerencsés és ragyogó csillag,magad és mások üdvére a jóságos Isten kegyelméből.

Szeretettel ölel Apád:

Sípos Sándor

Kelt, a Pálma városában.2012.Március.30.napjának esti órájában

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?