Ugrás a fő tartalomra

Amikor

Amikor az ember úgy gondolja,nincs tovább,vagy valahogy megfeneklik.akkor az élet ad még egy újabb esélyt vagy hoz valamit,amivel kimozdítja a megmozdíthatatlannak tűnő állapotból.
Most keresztanyám volt az a személy,aki tudtán kívül rajtam is segített.Köszönöm neki.A héten pesti barátnőm,aki afféle pótnővérem, ő tette meg előtte ugyanezt, de már tudatosan érezve rajtam,hogy nagyon el vagyok.A harmadik ilyen esemény,hogy miskolci barátom írt,hogy küldene valami apróságot, nepáli Situ Gompa kolostorbeli tartózkodása után.Nagy örömmel tölt el hogy vannak ilyen türelmes és önzetlen emberek, akik ha kell, néhány jó szóval gesztussal jóra buzdítják az embert.Ismét hálás vagyok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?