Ugrás a fő tartalomra

A kísértet

Minden embernek nagy valószínűséggel vannak kísértetei.Az én fel fel bukkanó kísértetem, egykori mesterem Endre (bácsi)(1948-2010). A minap, az egyik hasonmásával futottam össze, a helyi Lidl áruház parkolójában.Megfagyott bennem a vér egy pillanatra,hiszen Endre mester, már lassan, két éve nincs közöttünk.
      Küzdök néha a bűntudattal,hogy nem fejeztem ki eléggé a hálámat,hogy tanítványa, azaz afféle kéretlen fia lehettem.Nagyon hiányzik a vele való beszélgetés.Hiányzik az a velős lényeglátás, ahogy a dolgokat kezelte.
      Abban a pillanatban,ahogy meglátom a hasonmását ez hirtelen átfut rajtam, szinte egy szemvillanás alatt.
Igen.Bűntudatom támad.Legtöbb esetben azért, mert nem tettem meg valamit,amit megtehettem volna.Az idő folyása odaért,hogy régi dolgok merülnek fel újra,legtöbb esetben azért,hogy az ember önmagában tisztázzon le nem zárt dolgokat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?