Ugrás a fő tartalomra

Eltünő nemek?

http://www.life.hu/gyogyulj/egeszseghirek/20111205-remiszto-evolucios-valtozasok-eltunnek-a-nemek-a-jovoben.html

Nemrégiben bevásárolni voltam, egy közeli áruházban.Két fiatal jött ki a parkolóba.Befelé igyekeztem.Szemben velem, az áruházból kifelé többekkel együtt, két fiatal közeledett.Nem tudtam eldönteni, fiúk vagy lányok.Amikor közelebb értek,csak akkor látszott rajtuk,hogy lányok.Szinte, semmiféle nemi jellegzetesség nem látszott a külsejükön.Egybefolyt a teljes testalkatuk.
Eltöprengtem.
Hogyan is lesz, valaha párjuk?
Valószínűleg lesz.

Hogyan? Meddig?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?