Ugrás a fő tartalomra

gésagolyók



Hol volt, hol nem volt,volt egyszer egy sárkányos természetű ismerős csaj.
Beszélgettünk.
A szó szexre terelődött,kiderült gond van férjével.
Ajánlottam a gésa golyót,mint olyan eszközt, ami fejleszti a hüvely izomzatát, és a szexuális érzékenységet.
Példaként a gésákat említettem, akik ezzel edzették hüvelyük érzékenységét ellenállóságát,egykor.
Telt múlt az idő.
Kiderült, vett egy párat.
Kipróbálta.
Hihetetlen mélységeket élt meg.Megtanulta önmagát, hiperérzékenység fejlődött ki benne a golyók használatával.
Korcsolyázott.
Jött, és mondta,hogy a kettőt együtt elegyítve,majd meghalt az élvezettől.
Azt mondta,hogy amikor a férjével volt, akkor is sokkal mélyebb gyönyört tapasztalt, mint előzőleg.
Olyan hálával tekintett rám,hogy már kezdtem szégyellni magam.
Egy szép napon visszahelyezték eredeti munkakörébe.Alig találkoztunk.
Egyszer összefutottunk, ahogy utaztam fel a fősulira.
Olyan hálával nézett rám,még akkor is,hogy meglepődtem.
Azóta nem láttam.Remélem boldog valahol.
Itt a vége, fuss el véle.
Legyetek boldogok! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?