Ugrás a fő tartalomra

Hogy készíts jó kávét....???!!

http://www.origo.hu/kultura/20120309-videoriport-a-kaverol-lehete-otthon-jo-kavet-kesziteni.html

továbbra sem kedvelem a "kavarós" kávékat
azt a kávé megalázásának gondolom
csak jobb híján és udvariasságból fogadom el


Egyszer egy fiatal munkatársam jött ezzel kapcsolatban hozzám megosztani az élményét.
-Te Sanyi,képzeld nyaralni voltunk.Annyira szar kávékat kaptunk mindenütt.A nyaralótársainknál volt egy kotyogó.Kölcsönadták nekünk,mert megemlítettük,hogyan jártunk.Azzal kezdtünk bolti kávét főzni.Hát akkor jöttem rá,hogy a kotyogó az nagyon jó kávét főz. Hasonlóan gondolom én is.Az instant kávé nekem majdnem a sértés kategóriába tartozik.
A fenti filmből kiderül,mi újság ebben a témában.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?