Ugrás a fő tartalomra

Délutáni beszélgetés nővéremnél

beszélgettünk nővéremmel
összefoglaltam neki az eddigi éltemet
azt a rengeteg szeretetlenséget, kudarcot
a teljesült elképzeléseket,(31éves koromig mindent megkaptam amit elképzeltem)
a cél nélküli sodródást
a rengeteg magánéleti kudarcot
a haverok bukását,válását,halálát,bedilizését(erre mondta azt ismerősöm,hogy kallódó generáció)
(tegnap tudtam meg, hogy gyerekkori cimborám, meghalt agyvérzésben)
a munkahelyet ami megölte még a maradék ambíciót is...
összefoglaltam neki,hogy egy ideje futok a sorsom után
pótolni próbálom mindazt, amit elmulasztottam.....
nehezen megy
próbálok javítani az életben,általában későn jövök rá,hogy elszalasztottam,valamit,azaz hibáztam
egyszer le kell szállnom a földre,és két lábbal állni a talajon
azon vagyok, hogy összejöjjön! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?