Ugrás a fő tartalomra

Ismét füvezek .......!

Természetesen nem úgy! :)
Tombol az allergia szezon.
Parlagfű allergiás vagyok.Így hát ismét parlagfű teát iszogatok.
Nálam bevált.Néhány napig kihagytam és tüneteim fokozódni kezdtek.
Sokkal hatásosabb,mint a gyógyszer,ráadásul gyorsan hat.Kb fél óra, mellékhatás nincs.
Most,hogy ilyen meleg van,még a parlagfű is megégett.Olyanok a növények, mint ha leforrázták volna őket.Sajnálattal szedtem,de tünetmentesség fontos,hogy ilyenkor rendesen tudjon létezni az ember.
A parlagfű másik áldásos hatása,az immunstimuláló képessége.Bármilyen immunbetegségnél bátran használható,ráadásul kitűnő eredménnyel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?