Ugrás a fő tartalomra

Játszmák

Az emberek többsége, játszmákat hoz létre önmagának a szeretet,és szeretni vágyás körül .
Ilyen játszmák lehetnek,a....
- harag
- feltételhez kötött szeretet,szeretlek,ha olyan leszel,amit elképzeltem....
- gondoskodom rólad, szeress érte.
- fogadj el olyannak amilyen vagyok, akkor szeretlek....
- bármit teszel, akkor is szeretlek.....ha megversz,ha iszol,vagy ha másokkal szeretkezel.....
- szeretlek, csak villoghassak melletted,ha veszel nekem szép ruhát,kocsit,lakást,házat...
- elutasítja hogy szeressék mert becsapták,vagy csalódott,vagy mert túlzóak az elvárásai..
-van ,még egy játszma
elurasítja a hogy szeressék, mert már annyiszor vesztette,el azokat akik szerették,flegma,cinikus önző álarcokat visel..nincs tudatában, hogy mit tesz valójában
Valójában, hová vezetnek ezek a játszmák?
Láthatod minden nap,magad körül?!
Érezheted saját magadban?
Szenvedsz tőle?
Flegma leszel ettől?
Közömbös?
Cinikus?
Tartózkodó?
De valójában mire mennek ki a játszmák.Mit akar a lélek odabent?Miért is csinálja mindezt?Miért ragaszkodik ehhez? Miért vágyik arra hogy szeressék,ha aztán elveszíti azt?Hova vezet ez az egész,és miért olyan ellentmondásos?Mi a helyes válasz?És miért kell állandóan mindent tudni?
Böjte Csaba ferences szerzetes mondta egyszer"Szeressük ki egymásból a jót"Neki,ezt el lehet hinni.
"A gonosz győzelméhez nem kell más,csak hogy a jók, ne tegyen semmit."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?