Ugrás a fő tartalomra

Értisztísztítás

Nemrégiben egykori barátommal futottam össze az utcán.Ebben nem is lenne semmi különös,csak jó régen nem találkoztunk,ő jó messze elkerült egykori lakóhelyétől.
Ahogy beszélgetni kezdtünk,hamar kiderült érszűkülettel kezelik.
Rögtön felajánlottam hogy segítek.Kezelem kézrátétellel, ha ráér.
Kérdezte,hogy nem tudok e véletlenül növényi szereket a probléma kezelésére,célozva ezzel rohanó életmódjára.
A Rozmaring,mint fűszer és gyógynövény jutott rögtön az eszembe.Később a Ginko Biloba ötlött fel bennem, mint lehetőség.A harmadik ötletem a Kakukkfű volt.Ezek mind rendelkeznek értisztító hatással.Egy sem nyerte el igazán a tetszését.Pár nappal később kaptam egy receptet,amit több ember kipróbált, és hatásosnak bizonyult érszűkület, és értisztítás esetén.Természetesen a receptet megtaláltam, a neten is.A történet vége az lett, hogy az alább következő linket küldtem el neki,segítségképpen.
Ezúton adnám közre,hátha valakinek hasznos lesz.

http://vitamintenger.blogspot.com/2007/10/rtisztts-termszetesen.html

Szeretettel

Sipi

Váljék Egészségére!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?