Ugrás a fő tartalomra

Gyógyítás

Nemrégiben egy munkatársnőmmel beszélgettünk.Szóba hozta idős édesapját, aki ápolásra szorul.Arra gondolt,hogy segíthetnék mert úgy gondolta nem árthat.Előkerült a fénykép.Anyuka és a Papa képe egymás mellett, a pénztárca egyik zugában.Néztem arcokat, elmondtam nagyvonalakban, hogy élnek, ki a domináns a kapcsolatban.Kolléganőm nagyon meg sem lepődött ahogy elmondtam, hogy látom a dolgokat,pusztán kiegészítésekkel látta el mondandómat.A végén kiderült segítséget kér a Papa számára, aki ízületes, és nem bír mozogni.
Megtettem amit lehetett.Természetesen távkezelés formájában.
Tegnap délelőtt megtudtam a Papa erőre kapott,egyedül tud ismét járni és kertészkedni.Már nem szorul ápolásra, sem fürdetésre. Arca barnára sült, állandóan kertben van.
Elégedetten gondoltam csodálatos mesterasszonyomra, akitől a módszert tanultam.
Végre valami jó hír,az elmúlt napokban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?