Ugrás a fő tartalomra

A kertben

Ülök a ház végénél egy régi bordó kert székben,és a kertet szemlélem.
A délutáni nap sugarai az arcomat sütik.Béke van bennem.Olyan béke
ami már régen volt.Azt lehetne erre mondani így utólag,hogy egy töké-
letes érzés volt.Melletem egy másik üres szék,egy szép napon kedvesem
ült benne.Most távol van tőlem,az ország másik szegletében,de boldog vagyok
elég maga a gondolat,hogy szeretem.Így leírva elég romantikusnak tűnik.
Készülök a hétvégi órai beszámolómra.Kedvesem székében füzet, és egy pohár
citrom üdítő.Az egyetlen dolog, ami mostanában igazán jólesik.A nap melengetően süt.
A melegség átjárja a bőrömet.Nézem a zöldellő füvet,átjár a nyugalom.Kezemben egy
könyv az órai beszámoló anyaga.
Béke van bennem, és valami hatalmas nyugalom.Természetes nyugodt csend van.
A zajok, és a világ, távol van.A nap süt.A délutáni árnyékok megnyúltak, a nap nyugodni
készül.
Bemegyek a házba.Valami elmúlt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?