Ugrás a fő tartalomra

Csak készíts nekem újra,.....

....Sanyi gyógyító vizet-mondta az éjjel munkatársam.
Egy hónapja hogy nem iszom, és érzem.
Tibeti tradició szerint készítettem neki Milarepa gyógyító vizét,
aminek valójában neve sincs, csak Milarepa gyógyító megvilágosodott erejét
tartalmazza.
A tanítóm nevezte el Dzsá Csu-nak,azaz szivárvány víznek.
A srác, a haverom,gerincsérvben szenved.Még ifjú heves korában hozta össze magának,azt
az állapotot.Amikor először elkészült neki a víz,már hosszú évek óta gyógyszert szedett a fájdalmaira.
A fájdakmai az első kortyok után szinte azonnal elmúltak.Hosszú hónapokig készítettem neki,és szinten tartotta őt.
Más esetben a víz, harmadfokú rákot gyógyított meg.
Mindig olyan mértékben hat ahogy azt az illető karmája megengedi.
A haver esetében,csak szinten tart.Most hogy nem készült már egy jó hónapja, hiányzik neki.
Ismét készítenem kell.
Szívesen teszem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?