Ugrás a fő tartalomra

A Szent Tekercs

Egy szép napon,az egyik haverom keresett meg az egyik felismerésével.Lelkendezve mesélte,Hogy látta a Kung Fu Pandacímű filmet.Számára az volt a legmegdöbbentőbb jelenet, amikor valamilyen úton módon kiderült ,a tekercs ami akkora becsben volt semmit sem tartalmaz,egyszerűen üres.Az kérdezi tőlem a haver,hogy miért.Nagyon egyszerű - tértem egyből a lényegre-egyszerűen azért mert te írod.Hogy,hogy én írom- értetlenkedett egy pillanatig.Úgyhogy élted tekercse üres,és te írod rá mit szeretnél.(Hosszas fejtegetés következett, amitől itt eltekintenék most)Néhány alkalommal haver még átjött munka közben, és tovább beszélgettünk a témáról.Feltételes módban elmondtam neki én hogy írnám meg.(Később kiderült van egy ilyen levelem magam számára,ami sok pontban már túl is teljesült.)Egy időre eltűnt a haver,majd azzal állt elő,hogy megírta az első levelét.Két héten belül,hatalmas üzleti lehetőséget kapott amitől megijedt.Jött hozzám meséli mi volt.Megijedtél mi-kérdeztem?Gondolhatod-felelte.Tovább beszélgettünk a műszakbeosztás miatt ismét eltűnt,és ismét hosszú ideig nem találkoztunk.Egy szép napon ismét jelentkezett azzal,hogy az egész eljövendő életét megfogalmazta egy új levélben.Kezdett bejönni a dolog,és vérszemet kapott.Ismét módosított a levélen.Egy alkalommal aztán ismét előkerült,és kezdi mesélni, mi minden történt a levél legutóbbi módosítása óta.János nevezzük így.Megírta mit szeretne az élettől.Megírta többek között milyen társat,milyen állást, milyen családi körülményeket.
Ismételten átjött a másik üzemrészből és elmesélte mennyire félelmetesen teljesülni látszik,minden amit kért.Elmesélte azt is,hogy módosítani akarja a tekercs tartalmát,azaz részletesebbé tenni a fő irányvonalak változtatása nélkül.Természetesen a tekercs eltűnt.Azóta sincs meg,és mint egy önbeteljesítő jóslat, azóta is minden arrafelé halad. amit megírt.Valahol lapul.Várja a dolgok bekövetkezését,és feltételezhetően ,akkor előkerül amikor beteljesedett.Azóta néha némi gúnnyal a hangjában a haverom mesternek szólít.Én jót mosolygok ezen,és mindíg mondom,hogy csak együtt gondolkodtunk, és az érdem az övé.
A héten éppen lengemagyarban vagyok az öltözőben a munka után és odajön hozzám kezében egy karácsonyi ajándékos papírba csomagolt tárggyal.Ezt neked hoztam-nyújtja át a tárgyat.Kibontom,egy tekercstartó van benne.Mosolygok,és nézem a faragott tartót.
Eljött az idő,hogy megírjam a saját tekercsemet-töprengek.A régi már úgyis sokban túlteljesült.
A tartó a házi oltáromon várja,hogy megteljen tartalommal.
A folytatást majd az idő megírja.(vagy én!:) )

Folyt köv....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?