Ugrás a fő tartalomra

Esti sörözés

barátommal a
a kocsmában ültünk,ami söröző néven szerepel
az ő túlórája után hosszasan sétáltunk oda, utunk a temető mellett vezetett el
ő borsodit ivott, én meg kozelt.....
azt mondta ne adjam fel,még bármi lehet....kettőn áll a vásár
mosolygott látta, hogy egy bohém ül vele szemben
tudta bármit mond, a döntés az enyém lesz.....
fogytak a percek és vele együtt a sörök is.....nem volt második,tudom a mértéket
meg nem esik jól....egy kicsit olyan beszélgetés volt mint a Mementó című filmben
mikor az amnéziás főhőssel beszélgetnek.....abszurd és parttalan...
elindultunk a buszállomás felé....köszöntem
sörös fejjel tekertem az esőre álló időben haza
otthon a néma csend......és a vizsgaanyagok a laptopon.....
kinéztem az ablakon gomolygó felhők, a távolból fűnyíró zaja hallatszik
esteledik, ismét eltelt egy nap.......

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Papírkutyák - Mézes az állad köcsög gyerek!

Űrgolyhók - Én vagyok az apád unokaöccsének az...

Reality Shifting - Egy technika, amivel átléphetsz egy másik valóságba?